.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات بیشتر از دیدار خاتمی با مقام معظم رهبری

دیدار سید محمد خاتمی با مقام معظم رهبری، که قرار بود هفته گذشته انجام شود، صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این دیدار در حالی برگزار شد که پیش از این قرار بود خاتمی درباره کاندیداتوری خود نظر رهبر انقلاب را جویا شود، اما در این دیدار خاتمی صرفاً به طرح کلی مسائل و تحلیل‌های خود از شرایط کشور و ضرورت فعال شدن خود و همراهانش در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری آینده پرداخته و سخنی از احتمال نامزدی خود یا میرحسین موسوی به میان نیاورده است.

در عین حال، پس از ارائه تحلیل‌های خاتمی از شرایط کشور، رهبر معظم انقلاب بر ضرورت تدقیق و تأمل بیشتر در این تحلیل‌ها، تأکید کرده و در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز بر تداوم مشی قبلی خود مبنی بر حمایت از رئیس‌جمهور منتخب و قانونی مردم، تصریح فرموده‌اند.

در همین حال، سید محمد خاتمی که در حاشیه نشست «دهه چهارم ضرورت تعامل و تحول» در جمع خبرنگاران سخن می‌‏گفت، در پاسخ به این سوال خبرنگاران که با حمایت رهبری از دولت نهم مشخص شده که رئیس‌‏جمهور بعدی چه کسی است، گفت:‌‏ «متاسفم از اینکه در جامعه گفته می‌‏شود رهبری معین کرده که چه کسی باید باشد. رهبری نه معین می‌‏کند نه بنایش بر این است که چه کسی بیاید و یا چه کسی نیاید. من هم با ایشان دیداری داشته‌‏ام و البته دیداری هم قبلاً داشته‌‏ام. ایشان هر کسی بیاید و رای مردم را داشته باشد، با او کار می‌کنند و نظر ایشان هم همین است».

وی تصریح کرد: «متاسفم از اینکه در جامعه کسانی اعلام می‌‏کنند که رهبری بر فرد خاصی نظری دارد و این منتسب کردن به رهبری جفا به رهبری است».

خاتمی تاکید کرد: «در انتخابات باید افراد ببینند که چه تکلیفی دارند، چگونه کار می‌‏کنند و تصمیم می‌‏گیرند. انشاءالله انتخابات آزاد باشد و هر کسی رای آورد، مشغول به کار شود».

وی در پاسخ به سوال دیگری که گفته می‌‏شود، سید حسن خمینی برای ورود شما به عرصه انتخابات با رهبری رایزنی‌‏هایی داشته است،گفت: «چنین خبری را تکذیب می‌‏کنم».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.